Dokonywaniem zakupów na portalu sprzedażowym Amazon interesuje się coraz więcej osób. Fakt ten jednak nie powinien zanadto dziwić, ponieważ każdy kupujący ma możliwość znalezienia produktów w dobrej jakości i cenie, a przy tym rzadko spotykanych na innych kanałach sprzedażowych, bo pochodzących z różnych zakątków świata. Poszerzające się grono kupujących sprawia, że sprzedawcy mają ręce pełne roboty – szczególnie wtedy, gdy prowadzą działalność wielokanałową.
Dla takich właśnie zapracowanych osób, stworzono specjalne programy, których zadaniem jest zautomatyzowanie sprzedaży. Wśród nich warto wymienić platformę ErpBox, którą wielu z użytkowników doceniło ze względu na dużą oszczędność czasu i pieniędzy. Sam oceń, czy warto wypróbować!
Integracja Amazon w ErpBox – integracja, która daje możliwości
Platforma ErpBox to bardzo przydatne narzędzie, które wyręcza sprzedającego w wielu czynnościach związanych z obsługą kont sprzedażowych. Wśród funkcjonalności ErpBox należy wymienić nie tylko możliwość zintegrowania z wieloma kanałami sprzedażowymi, ale również ich sprawną obsługę za pomocą wbudowanego menedżera! Automatyzacja działań, która możliwa jest właśnie dzięki menedżerowi aukcji, pozwala sprzedawcom rozwijać firmę, lub po prostu wypocząć by wraz z kolejnym dniem móc wykazać się pomysłowością, tak ważną w świecie konkurencji sprzedażowej, zaś dostępne integracje sprawiają, że poprawia się efektywność sprzedaży, a to pociąga za sobą również inne korzyści – wzrost zarobków, bez zwiększenie nakładu pracy czy zatrudniania pracowników. Osobie, która szanuje swój czas i pieniądz, a także chce promować swoje produkty na światową skalę, za przydatne uzna możliwości, które daje integracja kont: ErpBox i Amazon!
Program ErpBox umożliwia zebranie wszystkich ogłoszeń, pochodzących z portalu Amazon i nie tylko, w jednym miejscu. Taki zabieg, sprawia że wszystkie ważne informacje zostają uporządkowane, a w razie nagłej potrzeby, można szybko dotrzeć do konkretnej z nich. Twórcy programu wyeliminowali też konieczność przełączania się między kilkoma kontami Amazon, co wcześniej było to dla sprzedających bardzo niewygodne i czasochłonne, ale również często zdarzało im się przez to przeoczyć ważną wiadomość klienta. Teraz wszystkie wiadomości uszeregowane są na jednej liście, w sposób przejrzysty, a dodatkowym usprawnieniem jest automatyzacja kontaktu z klientem: kupujący otrzymuje automatyczne powiadomienia o wysyłce produktu oraz odpowiedzi na niektóre często pojawiające się zapytania. Integracja Amazon zapewnia automatyczną aktualizację stanu magazynowego, a w razie kończącego się towaru – bądź jego braku – sprzedający otrzymuje stosowne powiadomienie, by nigdy nie wystąpiła sytuacja że klient zakupi towar… którego nie ma! Inną możliwością, o której warto wspomnieć jest automatyczna aktualizacja statusu zamówienia w serwisie Amazon, dzięki czemu kupujący wie, co dzieje się z zakupionym produktem i lepiej orientuje się, kiedy kurier zapuka do drzwi.
Integracja Amazon zapewnia sprzedającym jeszcze więcej komfortu i oszczędności czasu, dzięki samoczynnym drukom listów przewozowych. Przeniesienie danych, które podał klient, przypisanie kurierów z Amazon do metod wysyłki w ErpBox oraz powiadamianie kurierów o wysyłce – to wszystko również odbywa się automatycznie. To duże udogodnienie, szczególnie w sytuacji gdy towar rozchodzi się jak woda. Ręczne wpisywanie informacji, takich jak adres, numer telefonu, czy mail kosztowałoby wiele czasu, ale również możliwe byłoby występowanie wielu błędów. Klient jest ważny i jeśli chcemy, by był całkowicie zadowolony z usług firmy, dobry sprzedawca wystrzega się literówek w nazwisku czy błędnie podanych danych adresowych. Całe szczęście, wykorzystując integrację Amazon, nie popełnimy błędów – lub popełnimy ich znacznie mniej. Druk etykiet przewozowych i faktur odbywa się samoczynnie.
Jeśli zainteresowały Cię funkcje, wynikające z integracji Erpbox-Amazon – lub chciałbyś poznać inne możliwości platformy ErpBox, zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej systemu.